Орієнтовний розподіл організаційної навчально-пізнавальної діяльності старшої групи «Сонечко»
Дні тижня
|
Вид діяльності
|
Час
|
Понеділок
|
І пол. дня
1. Художньо-продуктивна діяльність (музична)
2. Художньо-продуктивна діяльність (малювання)
3. Фізкультура на повітрі
|
9.00
10.00 11.00 |
ІІ пол. дня
4. Ознайомлення з природнім довкіллям
|
16.00
| |
Вівторок
|
І пол. дня
2. Здоров’я та фізичний розвиток
|
9.00
10.10 |
ІІ пол. дня
3. Ознайомлення із соціумом
|
16.00
| |
Середа
|
І пол. дня
1. Художньо-продуктивна діяльність (музична)
2. Логіко-математичний розвиток
3. Фізкультура на повітрі
|
9.00
10.00
11.00
|
ІІ пол. дня
4.Художньо-продуктивна діяльність (ліплення/ аплі-кація)
|
16.00
| |
Четвер
|
І пол. дня
1. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування (навчаємось елементів грамоти)
2. Здоров’я та фізичний розвиток
|
9.00
10.10 |
ІІ пол. дня
3. Логіко-математичний розвиток (конструювання)
|
16.00
| |
П’ятниця
|
І пол. дня
1. Художньо-продуктивна діяльність (художня пра-ця)
2. Ознайомлення із соціумом
3. Піший перехід
|
9.00
10.00
11.00
|
ІІ пол. дня
4. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спіл-кування (художня література)
|
16.00
|
Орієнтований розподіл часу на процеси життєдіяльності дітей шостого року життя в дошкільному навчальному закладі
Процеси
|
Години доби
|
Ранкова зустріч дітей, ігри, самостійна діяльність за вибором дітей, індивідуальне спілкування, ранкова гімнастика
|
7.00-8.30
|
Підготовка до сніданку, сніданок
|
8.30-9.00
|
Ігри самостійна діяльність за вибором дітей, підготовка до занять, колективні та індивідуальні заняття
|
9.00–10.45
|
Підготовка до прогулянки, прогулянка, індивідуальні (спільні) заняття, самостійна діяльність за вибором дітей, повернення з прогулянки
|
10.45–12.15
|
Підготовка до обіду, обід підготовка до сну
|
12.15–13.00
|
Сон
|
13.00–15.00
|
Поступовий підйом, гімнастика після денного сну, оздоровчі процедури
|
15.00– 15.30
|
Підготовка до полуденку, полуденок
|
15.30– 16.00
|
Ігри, самостійна діяльність, індивідуальні (групові) заняття
|
16.00–16.30
|
Підготовка до прогулянки, прогулянка
|
16.30–17.30
|
Ігри, самостійна діяльність за вибором дітей, бесіди вихователя з батьками, повернення дітей додому
|
17.30– 18.00
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий