2018-2019 група "Сонечко"

Орієнтовний розподіл організаційної навчально-пізнавальної діяльності старшої групи «Сонечко»

Дні тижня
Вид діяльності
Час
Понеділок
І  пол. дня
1. Художньо-продуктивна діяльність (музична)
2. Художньо-продуктивна діяльність (малювання)
3. Фізкультура на повітрі

9.00

10.00

11.00
ІІ  пол. дня
4. Ознайомлення з природнім довкіллям

16.00
Вівторок
І  пол. дня
1. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування (зв’язне мовлення)
2. Здоров’я та фізичний розвиток

9.00


10.10
ІІ  пол. дня
3. Ознайомлення із соціумом

16.00
Середа
І  пол. дня
1. Художньо-продуктивна діяльність (музична)
2. Логіко-математичний розвиток
3. Фізкультура на повітрі

9.00

10.00
11.00
ІІ  пол. дня
4.Художньо-продуктивна діяльність (ліплення/ аплі-кація)

16.00
Четвер
І  пол. дня
1. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування (навчаємось елементів грамоти)
2. Здоров’я та фізичний розвиток

9.00


10.10
ІІ  пол. дня
3. Логіко-математичний розвиток (конструювання)

16.00
П’ятниця
І  пол. дня
1. Художньо-продуктивна діяльність (художня пра-ця)
2. Ознайомлення із соціумом
3. Піший перехід

9.00

10.00
11.00
ІІ  пол. дня
4. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спіл-кування (художня література)

16.00

Орієнтований розподіл часу на процеси життєдіяльності дітей шостого року життя в дошкільному навчальному закладі

Процеси
Години доби
Ранкова зустріч дітей, ігри, самостійна діяльність за вибором дітей, індивідуальне спілкування, ранкова гімнастика
7.00-8.30
Підготовка до сніданку, сніданок
8.30-9.00
Ігри самостійна діяльність за вибором дітей, підготовка до занять, колективні та індивідуальні заняття
9.00–10.45
Підготовка до прогулянки, прогулянка, індивідуальні (спільні) заняття, самостійна діяльність за вибором дітей, повернення з прогулянки
10.45–12.15
Підготовка до обіду, обід підготовка до сну
12.15–13.00
Сон
13.00–15.00
Поступовий підйом, гімнастика після денного сну, оздоровчі процедури
15.00– 15.30
Підготовка до полуденку, полуденок
15.30– 16.00
Ігри, самостійна діяльність, індивідуальні (групові) заняття
16.00–16.30
Підготовка до прогулянки, прогулянка
16.30–17.30
Ігри, самостійна діяльність за вибором дітей, бесіди вихователя з батьками, повернення дітей додому
17.30– 18.00

Комментариев нет:

Отправить комментарий